Fjord Nansen inwestuje w sektor B2B

150x110

Fjord Nansen, jedna z wiodących marek turystyczno-outdoorowych, zdecydowała się na wdrożenie dedykowanej platformy B2B. Rozwiązanie wspomoże procesy biznesowe firmy, automatyzując i standaryzując obsługę zamówień hurtowych producenta.

Inwestycja w system związana była z powiększającą się liczbą partnerów biznesowych marki na szerokim obszarze geograficznym. Zaprojektowaniem, oprogramowaniem i wdrożeniem platformy
zajęła się firma Positive Power Sp. z o.o. Wprowadzony system służy automatyzacji procesu sprzedaży, obsługi posprzedażowej oraz obsługi reklamacji. Dzięki standaryzacji przebiegu zakupów oraz możliwości indywidualizowania promocji i rabatów dla poszczególnych klientów, system usprawnia procesy komunikacyjne z partnerami biznesowymi oraz zmniejsza koszty operacyjne prowadzonych transakcji.

Fjord Nansen to znana na rynku międzynarodowym marka turystyczno-outdoorowa. Producent od 14 lat dostarcza odzież turystyczną, sprzęt outdoorowy oraz związane z nimi akcesoria. Positive Power zajmuje się wdrażaniem dedykowanych rozwiązań sprzedażowych i wizerunkowych w sieci - platform e-commerce, systemów b2b, aplikacji mobilnych i stron internetowych. Dotychczas z usług firmy skorzystali, m.in., Onet SA, 8a.pl, Intersport Polska SA, Libet SA, Mennica Polska SA, czy Uniwersytet Jagielloński.